Je nám líto, pokud je vaše zavazadlo zpožděné. Učiníme veškeré kroky k tomu, abychom vám jej co nejdříve dodali.
Zpoždění vašeho zavazadla nahlaste prosím ihned na letišti na přepážce označené jako REKLAMACE ZAVAZADEL / BAGGAGE CLAIM. Na přepážce s pracovníkem vyplníte dokument Property Irregularity Report (PIR) s referenčním číslem. Dokument si pečlivě uschovejte pro on-line sledování zpožděného zavazadla.
Sledování zpožděného zavazadla
Aktuální stav zpožděného zavazadla si můžete ověřit on-line pomocí služby WorldTracer.
Zavazadlo nenalezeno do 5 dnů
Pokud vaše zavazadlo nebylo nalezeno do 5 dnů, vyplňte následující
on-line formulář a připojte:
Zavazadlo nenalezeno do 21 dnů
V případě, že jsme nebyli schopni dohledat vaše zavazadla po 21 dnech od příletu, vyplňte následující on-line formulář.
V zájmu rychlého vyřízení vašeho požadavku nám prosím zašlete následující dokumenty:
Nároky na zpožděná zavazadla
Pokud jste rezidenty v zemi příletu, nemáte nárok na kompenzaci za zpoždění zavazadel. Za zpožděné kočárky se kompenzace neproplácí.
V případě zpoždění zavazadla déle než 24 hodin máte nárok na proplacení nezbytných výloh (například za hygienické potřeby, oblečení apod.) do maximální výše 40 EUR za 24 hodin zpoždění (prvních 24 hodin zpoždění se nezapočítává). Kompenzace je vyplácena na základě předložených účtenek. Nákupy zbytných předmětů (například dekorativní kosmetiky, luxusního zboží apod.) hrazeny nejsou. Maximální výše kompenzace je 250 EUR.
Pro kompenzaci vyplňte on-line formulář a připojte:
Omezení odpovědnosti za škody
Na vaši cestu se může vztahovat Montrealská nebo Varšavská úmluva, které upravují a mohou omezit odpovědnost leteckých dopravců mimo jiné za ztrátu, poškození či zpoždění zavazadel. Bližší informace naleznete v sekci Přepravní podmínky.
Nárok na náhradu škody se nevztahuje na:
Aktuální stav zpožděného zavazadla si můžete ověřit on-line pomocí služby WorldTracer a referenčního čísla. Referenční číslo (např. PRGOK12345) je uvedeno na dokumentu Property Irregularity Report (PIR), který jste obdrželi na letišti na přepážce reklamace zavazadel při nahlášení chybějícího zavazadla.
Pokud zjistíte poškození svého zavazadla, oznamte nám to ihned na letišti na přepážce označené jako REKLAMACE ZAVAZADEL / BAGGAGE CLAIM. Na přepážce s pracovníkem vyplníte dokument Damage Property Report (DPR) s referenčním číslem. Poškození zavazadla můžete oznámit i písemně prostřednictvím on-line formuláře, nejpozději ale do 7 dní od obdržení zavazadla.
V případě hlášení škody mimo letiště musí být prokázána předmětná souvislost mezi poškozením a leteckou přepravou.
V zájmu rychlého vyřízení vašeho požadavku nám prosím zašlete následující dokumenty:
Poškození nebo ztrátu obsahu ze svého zavazadla nahlaste pomocí on-line formuláře, nejpozději však do 7 dní od převzetí zavazadla.
V případě hlášení škody mimo letiště musí být prokázána předmětná souvislost mezi poškozením a leteckou přepravou.
V zájmu rychlého vyřízení vašeho požadavku nám prosím zašlete následující dokumenty:
Své zavazadlo si musíte vyzvednout bezprostředně po příletu.
Nevyzvednuté zavazadlo bude v souladu s veškerými právními a ekologickými předpisy zlikvidováno.